گفتگوی آنلاین با کارشناسان

بهترین سوهان برقی ناخن

بهترین سوهان برقی ناخن

نویسنده : آرتیسان کالا

سوهان برقی چیست؟

تمام کسانی که به زیبایی دست و ناخن خود اهمیت می‌دهند، یا در سالن‌های زیبایی مشغول مانیکور و پدیکور هستند به سوهان برقی ناخن نیاز دارند. در واقع شما قبل از کاشت ناخن باید سطح ناخن اصلی خود را کاملا تمیز کنید و از عدم وجود شکستگی در ناخن‌های خود اطمینان حاصل نمائید.

شما برای این کار حتما به سوهان برقی نیاز دارید. این وسیله به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن گوشه و کناره‌های اضافی ناخن را بتراشید و آن‌ها را آماده کاشت ناخن کنید. ممکن است بعد از انجام مانیکور مقداری از چسب یا مواد کاشت ناخن استفاده شده روی ناخن شما باقی بماند که به راحتی با سوهان برقی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید. البته نمی‌توان گفت که این وسیله فقط در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه می‌توانید در منزل هم این دستگاه را داشته و از آن استفاده کنید.

سوهان برقی یک ابزار سریع و راحت جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به ناخن می‌باشد. این وسیله حتی در مواردی کاربرد درمانی هم دارد. در مواردی که گوشه ناخن شکسته شده و یا درون گوشت دست فرو می‌رود، به راحتی می‌توانید با سوهان برقی ناخن این مشکل را برطرف کنید. تمام کسانی که به داشتن ناخن‌های زیبا و بلند علاقه دارند، با سوهان ناخن آشنایی دارند و نقش این وسیله را در زیبا کردن دست و ناخن خود می‌دانند.

پس اگر زمان لازم برای سوهان کشیدن به شیوه کلاسیک و سنتی را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما از یک سوهان برقی ناخن استفاده کنید. این دستگاه کوچک اما فوق العاده کاربردی به شما کمک می‌کند بدون آسیب زدن به دست و ناخن‌های خود حتی ناخن‌های پای خود را به راحتی سوهان بکشید.

یکی از ابتدایی ترین و مهمترین ابزار کاربردی که از ابتدا تا انتهای کاشت ناخن ضروری میباشد دستگاه سوهان برقی ناخن است و ما در این مقاله شما را با انواع سوهان برقی ناخن آشنا کرده که بتوانید خرید راحت و مطمین از سایت فروشگاه آرتیسان کالا داشته باشید .

خرید سوهان برقی

سوهان برقی چه کاربردی دارد؟

در حال حاضر کاشت ناخن با توجه به اهمیت زیبایی دستان یک امر ضروری برای بانوان به حساب می آید . از این رو شناخت ابزار و لوازم برای کاشت ناخن هم برای ناخنکاران و بسیاری از بانوان حائز اهمیت میباشد .

از مهمترین دلایل ضروری بودن سوهان برقی میتوان به از بین بردن ( ریموو)کاشت ، کوتاه کردن قد ناخن ، بستر سازی و آماده کردن ناخن برای کاشت ناخن، از بین بردن ناهمواری های حاصل از کاشت ناخن و ایجاد سطح هموار ، مانیکورناخن و.... اشاره کرد که با وجود سوهان برقی ناخن تمام این موارد در کوتاهترن زمان ممکن قابل انجام میباشد .

مهمترین خصوصیات و برندهای دستگاه سوهان برقی موجود در بازار ایران :

در مورد کیفیت و برندهای موجود در بازار به طور کلی سوهان برقی ها به دو دسته محصولات چینی و کره ای تقسیم بندی میشوند که با توجه به معرفی این دومدل کاملا مشخص است که کیفیت کدام یک برتر میباشد ولی این بدین معنی نیست که محصولات چینی کاملا بی کیفیت میباشد .

فروشگاه آرتیسان کالا مرجع کاملی از انواع سوهان برقی های کره ای و چینی موجود در بازار است که به راحتی میتوانید از سایت فروشگاه خرید خود را انجام دهید که در مدت زمان کوتاهی به دست شما برسانیم.

با توجه به ضروری بودن سوهان برقی ناخن برای همه ناخنکاران ، لازم دانستیم که یکسری نکات را درباره سوهان برقی ناخن به شرح زیر بگوییم :

سوهان برقی های موجود دربازار به دوسته چینی و کره ای تقسیم میشوند .

که دراین بین سوهان برقی کره ای از رتبه بالاتری نسبت به چینی برخوردار است که هر فرد با توجه به بودجه خود میتواند انتخاب مناسبتری داشته باشد . برخی از سوهان برقی های برند چینی و کره ا ی به شرح زیر است :

سوهان برقی چینی : وی وی دریل Vivi drill، کوکو Coco ، نیل مستر Nail master و ....

سوهان برقی کره ای : استرانگ ، ماراتون ، میکرونکس و...

دستگاه سوهان برقی ماراتن MARATHON:

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده سوهان برقی در کره جنوبی SAEYANG می باشد، سوهان برقی مارتن ساخت این کمپانی در مدل های مختلف وارد ایران می شود. نمونه اصلی ماراتن نیز یکی از بهترین گزینه ها برای کار حرفه ای در سالن می باشد، توجه داشته باشید نمونه های تقلبی چینی ماراتن در بازار بسیار وجود دارد و متاسفانه شاهد فروش در فروشگاه های معتبر نیز هستیم.

دستگاه سوهان برقی ماراتن

دستگاه سوهان برقی استرانگ STRONG:

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده سوهان برقی در کره جنوبی saeshin می باشد، استرانگ ساخت این کمپانی است، این برند نیز دارای تنوع مدل بسیار زیادی است، توجه داشته باشید مدل های تقلبی چینی استرانگ نیز در بازار بسیار زیاد است پس هنگام خرید دقت نمایید.

دستگاه سوهان برقی استرانگ

دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس Micro NX:

میکرو ان ایکس ساخت کمپانی AnyXing کره جنوبی است. می توان گفت بهترین سوهان برقی کره ای از نظر دوام، کارکرد و مشخصات فنی در ایران است،دسته بسیار سبک با دور موتور فوق العاده 35000 دور در دقیقه تجربه یک کار راحت و حرفه ای را به کاربر میدهد. دسته میکرو ان ایکس در دور موتور 35000 دور به هیچ عنوان از خود لرزشی نشان نمی دهد. میکرو ان ایکس در چند مدل مختلف وارد می شود.

دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس

مهمترین مشخصاتی که هنگام خرید سوهان برقی باید به آن توجه کرد :

1) دور موتور یا قدرت دستگاه :

مهمترین ویژه گی دردستگاه های سوهان برقی دور موتور آن میباشد . که مشخصه سرعت دستگاه است و این عدد در سوهان برقی کره ای کاملا واقعی و در سوهان برقی های چینی تقریبا نزدیک است .

حداقل دور موتور در دستگاه های سوهان برقی 20000rpm یا دور در دقیقه میباشد و حداکثر آن 40000 میباشد .

2) هندپیس(دسته ) :

هندپیس های طراحی شده برای دستگاه های مختلف دارای وزن های متفاوت که به دسته سبک یا اصطلاحا آرایشی و دسته سنگین یا لابراتوری تقسیم میشود .

قیمت دسته های آرایشی از لابراتواری بیشتر بوده و توجه داشته باشید که دسته (هندپیس) دستگاه حدود 80% قیمت دستگاه را به خود اختصاص می دهد. دسته های آرایشی بسته به نوع و برند وزنی معادل 140 تا 165 گرم دارند. دسته های لابراتواری وزنی معادل 190 تا 220 گرم دارند. دور موتور دسته های آرایشی بین 20 الی 35 هزار دور بوده و دور موتور دسته های لابراتواری بالاتر از 35 هزار دور است.

این موردجهت حائز اهمیت میباشند که به دلیل استفاده طولانی مدت در انگشتان و دستان و گردن احساس خستگی ایجاد نکنند.

نکته : همچنین برای خرید سوهان برقی مواردی همچون : صدای کم دستگاه ، لرزش نداشتن هندپیس در دو موتور بالا ، داشتن گارانتی مواردی است که با توجه به بودجه و نوع کاربرد

1. برای مصرف خانگی و یا تمرینی

2.ناخنکاران حرفه ای که برای طولانی مدت و مداوم قرار است از دستگاه استفاده کنند بسیار مهم و باید به آنها توجه کنند .



سوهان برقی ناخن


انصراف از نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
مواد کاشت ناخن
قلم کاشت ناخن
لوازم برقی
پدیکور و مانیکور
دیزاین ناخن
سر سوهان
لاک و لاک ژل
لوازم جانبی کاشت ناخن