گفتگوی آنلاین با کارشناسان

انواع پودر در کاشت ناخن (انواع پودر کاشت ناخن)

انواع پودر در کاشت ناخن (انواع پودر کاشت ناخن)

نویسنده : آرتیسان کالا

کاشت ناخن با پودر چیست؟

کاشت ناخن یکی از روش های زیبایی در ناخن افراد مخصوصا خانم ها می‌باشد که امروزه خیلی طرفدار زیادی پیدا کرده است .

باوجود نگذشتن سالهای زیادی از کاشت ناخن ، با توجه به فراگیر شدن روش های بسیار متفاوتی برای انجام آن ابداع شده است مانند کاشت پودر ناخن، کاشت ژل ناخن ، لمینت ناخن ، سالید ناخن و ... که کاشت پودر از قدیمی ترین و کاربردی ترین و در واقع کاشت مادرمی باشد .

کاشت مادر یعنی هر فردی که هر لاینی را بخواهد شروع به کار کند به دلیل اینکه تقاضای کاشت پودر ناخن همچنان بیشتر از کاشت های دیگر است ؛ ابتدا می بایست آموزش را از کاشت پودر شروع کند .

پودر کاشت ناخن یا پودر اکریلیک از اصلی‌ترین محصولی است که برای کاشت ناخن پودری مورد استفاده قرار می گیرد. پودر اکریلیک ناخن یک نوع پلیمر است که در واکنش با مونومرهای اکریلیک، که در کاشت ناخن به آن لیکوئید (لیکویید کاشت ناخن) گفته می شود، ماده ای خمیری شکل را به وجود می آورد.

این ماده خمیری به عنوان مواد کاشت ناخن شناخته میشود که از آن رویی ناخن طبیعی گذاشته و بعد از شکل و فرم دادن به شکل ناخن مصنوعی در می آید.

این روش کاشت ناخن برخلاف کاشت ژل نیازی به دستگاه UV یا LED ندارد و اگر مواد در مجاورت هوا قرار بگیرد به خوبی خشک و سفت می شود.

کاشت ناخن

جالب است بدانید که بسته به نوع لیکوئیدی که استفاده می کنید سرعت خشک شدن ماده خمیری شکل میتواند بیشتر یا کمتر شود.

انواع پودر در کاشت ناخن

پودر کاشت ناخن را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد.

پودر کاشت ناخن پوشاننده

پودر کاشت ناخن غیر پوشاننده

پودر رنگی و پودر اکلیلی ( که این دو مدل پودر هم جز پودر کاشت ناخن پوشاننده محسوب میشوند )

انواع پودر کاشت ناخن غیر پوشاننده

پودر کاشت ناخن غیر پوشاننده یا شفاف به پودرهایی گفته می شود که بعد از خشک شدن ماده خمیری شکل به وجود آمده از ترکیب آن با لیکوئید و سوهان کشی نهایی حالتی شفاف به خود می گیرد. به عبارت دیگر جزئیات زیر آن کاملا قابل مشاهده است .

پودر کلیر یا کریستالی یا شفاف

پودر کلیر کاشت ناخن یا کریستالی یکی از انواع پودر کاشت ناخن غیر پوشاننده است، که هم برای کاشت ناخن و هم برای کاور شفاف ناخن طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این پودر در حالت عادی سفید رنگ است اما بعد از خشک شدن و سوهان کشی کاملا شفاف می شود.

افرادی که دوست دارند ناخن هایشان را کاشت کنند و در عین حال ناخن ها طبیعی به نظر برسند و کاشت ناخن به راحتی قابل تشخیص نباشد از این نوع پودر کاشت ناخن استفاده می کنند.

پور کریستالی کاشت ناخن یکی از پرمصرفترین رنگ پودرها در کاشت است و میتوان از آن در انواع مختلف کاشت ناخن استفاده کرد.

موارد استفاده دیگر از پودر کلییر:

• اگر میخواهید از دیزاین های داخل کاشت (دیزاین زیر کاشت ناخن) استفاده کنید نیز این پودرها بهترین انتخاب خواهند بود، زیرا شفافیت آنها باعث خواهد شد تا دیزاین ناخن با جزئیات کامل قابل مشاهده باشد.

• در کاشت ناخن استند گلس و فول گلس که در انتها ظاهری شیشه ای به ناخن ها میدهد نیز از این پودراستفاده می شود.

• در کاشت بیبی بومر، کاشت آمبره و کاشت گریم نیز از پودر کلیر یا کریستالی استفاده میشود، در این نوع کاشت ها از مواد به دست آمده از پودر کریستالی روی ناخن ها گذاشته می شود تا هنگام سوهان کشی دیزاین های انجام شده روی ناخنها خراب نشود و حالت خود را از دست ندهد.





پودر پینک یا صورتی طبیعی یا نچرال

این نوع پودر کاشت ناخن نیز در حالت پودری، رنگ صورتی ملایم دارد اما پس از ترکیب با لیکوئید وبعد از خشک شدن و سوهان کشی حالتی شفاف به خود می گیرد که کمی به رنگ صورتی متمایل است و جزئیات زیر آن نیز به خوبی قابل مشاهده است. از این نوع پودر هم برای کاشت ناخن و هم برای کاور ناخن طبیعی استفاده میشود، همچنین در کاشت ناخن فرنچ ثابت نیز از این نوع پودر میتوان به جای پودر هلویی استفاده کرد.

انواع پودر کاشت ناخن پوشاننده

پودر کاشت ناخن پوشاننده به پودرهایی گفته میشود که بعد از خشک شدن و سوهان کشی زیر آن قابل مشاهده نیست ، و ناخن ها به اصطلاح کاور شده است .

پودر هلویی کاشت ناخن

پودر هلویی یکی از انواع پودر کاشت ناخن پوشاننده است که برای کاشت ناخن، کاور ناخن هلویی و فرنچ ثابت از آن استفاده میشود. پودر هلویی خاصیت پوشانندگی و کاور کردن دارد و برای افرادی که تمایلی به دیده شدن صدف ناخن طبیعی خود بعد از کاشت ندارند به کار میرود. کاشت ناخن با پودرهای هلویی زیبایی و جلوه خاصی دارد و در اکثر مواقع نیازی به زدن لاك روی کاشت نیست. در فرنچ ناخن نیز اگر مشتری رنگهایی با پیگمنت بالاتر را دوست داشته باشد میتوان به جای پودر پینک از پودرهلویی نیز استفاده کرد.

• تمام ویژه گی های بالا برای پودرهای صورتی و کرم رنگ هم میباشد ، که با توجه به درخواست های مشتری کمتر از این رنگها استفاده میشود.

پودر سفید کاشت ناخن

مراحل کاشت پودر ناخن

پودر سفید خاصیت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و همین امر باعث شده است تا نسبت به پودرهای پوشاننده دیگر کاربردهای بیشتری داشته باشد. همچنین این پودر به صورت ترکیبی با پودر هلویی و پودر کریستالی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

از جمله کاربردهای پودر سفید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• کاشت بیبی بومر

• کاشت فرنچ

• ساخت گل برجسته

• کاشت گریم

پودر رنگی کاشت ناخن

پودرهای رنگی همانطور که از اسمشون مشخص بیانگر پوشاننده بودن خود هستند .پودر های رنگی محدود به طیف خاصی نیست و در رنگهای بسیار متنوعی تولید میشوند. در بسیاری از مواقع کاشت با این نوع پودر دیگر نیازی به دیزاین ناخن ندارد زیرا زیبایی رنگهای آنها به اندازه کافی زیباهستند. این نوع پودرها خاصیت کاور کنندگی دارند و از آنها در کاشت هایی مثل کاشت آمبره و کاشت گریم استفاده میشود.

پودرهای رنگی را میتوان با هم یا با پودرهای کریستالی ترکیب کرد و در کاشتهای مختلف مورد استفاده قرار داد.

پودر اکلیلی

پودر اکلیلی از ترکیب اکلیل با سایر پودرها به وجود می آیند . افرادی که به ناخن های براق علاقه دارند این پودر میتونه گزینه مناسبی برای آنها باشد.

انصراف از نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
مواد کاشت ناخن
قلم کاشت ناخن
لوازم برقی
پدیکور و مانیکور
دیزاین ناخن
سر سوهان
لاک و لاک ژل
لوازم جانبی کاشت ناخن