گفتگوی آنلاین با کارشناسان

عقب زن ناخن چیست؟

عقب زن ناخن چیست؟

نویسنده : آرتیسان کالا

روی ناخن پوست های اضافه و زائدی وجود دارد که باید هنگام مانیکور و یا پدیکور آن ها را جهت بزرگ تر شدن صدف ناخن جدا کرد. در لاتین به این پوست های اضافه دور ناخن کوتیکول گفته میشود. بزرگ تر شدن صدف ناخن سبب زیبا تر جلوه کردن لاک و طراحی اعمال شده روی ناخن می شود.

عقب زن ناخن (پوشر ناخن) بسیار ساده است. اما اگر تازه کار هستید اصلا نگران نباشید، شما می توانید، کوتیکول اطراف ناخن را پس از نرم شدن در آب ولرم و نرم کننده یا کوتیکول ریموور به راحتی با استفاده از پوشر به عقب برانید و یا حتی می توانید بعد از دوش گرفتن این کار را انجام دهید زیرا در این زمان پوست شما نرم است و به راحتی می توانید آن را به عقب هل دهید.

شما هرگز نباید کوتیکول خود را ببرید و تنها باید آن ها را به آرامی هل دهید و اگر لایه نازک روی ناخن خود را ببرید منجر به عفونت خواهد شد. بنابراین با استفاده از انتهای عقب زن کوتیکول را هل دهید، به همین سادگی! و تا آنجا که می توانید این کار را با ملایمت انجام دهید.

برای خرید عقب زن و دیدن مدل های متفاوت میتوانید از سایت فروشگاهی آرتیسان کالا دیدن و خرید نمایید.

انواع عقب زن ناخن

عقب زن چوبی

از عقب زن ناخن برای کنار زدن پوست های اضافه روی سطح ناخن استفاده می گردد. عقب زن ها انواع مختلفی مانند فلزی و چوبی دارد. عقب زن چوبی بسیار پر استفاده است. اکثر ناخنکاران محترم از آن استفاده می کنند چرا که یک بار مصرف بوده و برای هر فرد یک عدد جدا استفاده می شود.

خرید عقب زن ناخن

عقب زن فلزی

عقب زن فلزی از یک سر تخت جهت کنار زدن پوست های اضافه و از یک سر گرد و تیز جهت تمیز کردن زیر ناخن و برداشتن اضافه مواد کاشت از اطراف و زیر ناخن استفاده می شود. همچنین با افزایش چشمگیر کاشت ژل به جای سیستم اکرولیک این عقب زن ها برای برداشتن ژل بسیار کاربردی میباشد.

نکته : عقب زن های فلزی مدل های بسیار مختلف و کاربردهای بسیار زیادی دارد در مقاله های بعدی به بررسی انواع شکل و کاربردهای عقب زن ها میپردازیم .

فواید استفاده از عقب زن ناخن چیست؟

استفاده از عقب زن ناخن می تواند فواید زیادی برای مراقبت از ناخن ها و پوست اطراف آنها داشته باشد. برخی از فواید استفاده از این ابزار عبارتند از:

1. پاکسازی پوسته های اطراف ناخن: استفاده از این ابزار باعث پاکسازی پوسته های اطراف ناخن و دفع آنها می شود.

2. حفظ سلامتی پوست و ناخن: استفاده صحیح از این ابزار می تواند به حفظ سلامتی پوست و ناخن کمک کند و از بروز عفونت های پوستی جلوگیری کند.

3. ایجاد شکل زیبایی برای ناخن ها: استفاده از این ابزار به شکل صحیح می تواند به فراهم کردن شکل زیبایی برای ناخن ها کمک کند.

4. آماده سازی ناخن برای مانیکور و پدیکور: استفاده از این ابزار می تواند ناخن را برای مانیکور و پدیکور آماده سازی کند و به عنوان یک بخش از فرایند مراقبت از ناخن ها استفاده شود.

آرتیسان بزرگترین فروشگاه جامع مواد کاشت ناخن به صورت حضوری و آنلاین از طریق خرید در سایت آرتیسان کالا در خدمت شما مشتریان عزیز است.



عقب زن ناخن


انصراف از نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
مواد کاشت ناخن
قلم کاشت ناخن
لوازم برقی
پدیکور و مانیکور
دیزاین ناخن
سر سوهان
لاک و لاک ژل
لوازم جانبی کاشت ناخن