گفتگوی آنلاین با کارشناسان

کوکتل مانیکور ناخن

کوکتل مانیکور ناخن

نویسنده : آرتیسان کالا

در مقاله قبل در رابطه با پدیکور و مانیکور به صورت کامل توضیح و فواید استفاده از کوکتل مانیکور هم توضیح داده شد . در این مقاله قصد داریم به صورت تکمیل تر در رابطه با مواد استفاده شده در کوکتل مانیکور و ساخت آسان کوکتل در منزل توضیح دهیم.

باید ها و نبایدها در رابطه با کوکتل مانیکور

با وجود خواص بی‌نظیر کوکتل پدیکور، مصرف آن ممنوعیت‌هایی دارد که در ادامه ذکر می‌کنیم. شما در انواع شرایط جسمانی می‌توانید از کوکتل پدیکور برای پاهایتان استفاده کنید اما اگر به موارد زیر مبتلا هستید باید قبل از استفاده از کوکتل پدیکور یا نمک دریا به پزشک مراجعه کنید.

• بیماری‌های مرتبط با دستگاه تنفسی

• هرگونه بیماری مرتبط با قلب و عروق

• وجود عفونت در پا یا ناخن‌ها

کوکتل پدیکور تاریخ انقضا دارد. بایستی به آن توجه کنید

با گذشت زمان، بمب های حمام اثر کمتری خواهند داشت. لذا هرچه تازه‌ تر باشند، سریع تر عمل می کند و تاثیراتش بر پوست بهتر و بیشتر است.



کوکتل


گاها برخی از ما افراد ممکن است سال‌ ها برخی از وسایل خودمان را به خصوص محصولات خشک مثل کوکتل پدیکور را پیچیده و در جعبه‌ های ظروف زیر تخت خود نگه داری کنیم که اینکار کاملا غلط و بسیار افراطی است.

فروشگاه آرتیسان کالا همواره کوکتل های مانیکور و پدیکور تازه تولید شده را در مجموعه خود شارژ میکند .

برای خرید کوکتل مانیکور میتوانید به سادگی از سایت آرتیسان کالا اقدام کنید .

کوکتل ناخن

بایدها و نبایدها در زمان مصرف کوکتل مانیکور

اگر کوکتل پدیکورها تازه تازه مصرف شود، به خوبی با آب اکسید می شوند و توانایی واکنش مناسبی خواهند داشت. بنابراین به طور کامل سیتریک و بی کربوهیدرات شروع واکنش می کنند و در آب رقصان و وز کننان می خروشند.

تاریخ انقضا معمولا بر روی محصول ثبت نمیشود ،بنابراین باید برای خرید از فروشگاه قابل اعتمادی خرید را انجام دهید که فروشگاه آرتیسان کالا با در نظر گرفتن و تهیه بهترین محصولات ،خرید کوکتل مانیکور مرغوب را برای شما میسر میکند.

در کل کوکتل مانیکور (قرص مانیکور)بیش از تاریخ ذکر شده بی فایده هستند، بیشتر به این معنی است که مواد تشکیل دهنده در طول زمان تجزیه و اکسید می شوند و بنابراین در هنگام استفاده تأثیر کمتری نسبت به محصولات تازه ساخته شده خواهد داشت.

کوکتل های مانیکور دارای ترکیباتی مانند نمک دریایی، انواع روغن ،جوهر لیمو و جوش شیرین است که : ترکیب روغن در کوکتل مانیکور برای موارد زیر به کار میرود:

 

کوکتل

• روغن موجود در کوکتل پدیکور بخصوص روغن نارگیل خاصیت نرم کنندگی بالایی دارد.

• استفاده از انواع روغن، پوست را در برابر خشکی محافظت کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند.

 

• روغن‌های گیاهی موجود در کوکتل‌ها به خصوص روغن نارگیل میکروارگانیسم‌های مضر موجود در پوست را از بین می‌برد و خواص ضدباکتری و ضد قارچ دارد.

• روغن‌های گیاهی می‌توانند التهاب را کاهش داده و جوش‌های پوستی را درمان کنند.

• اگر زخمی روی سطح پا دارید، روغن‌های گیاهی به درمان و ترمیم زخم کمک می‌کنند.

نمک دریایی خواص بسیار زیادی دارد که برای حتی برای ساخت کوکتل مانیکور هم از آن استفاده میکنند

نمک دریا در واقع از تبخیر آب دریاها و دریاچه‌های آب شور به‌دست می‌آید و با نمک کارخانه‌ای از لحاظ ترکیبات خیلی متفاوت است. نمک دریا 60 نوع املاح مفید معدنی برای بدن دارد، ازجمله:

• منیزیم

• پتاسیم

• آهن

• زینک

• کلسیم و از این دست ترکیبات

وجود این مواد در نمک دریا باعث ایجاد خاصیت سم زدایی و لایه برداری می‌شود. همچنین ترکیب این مواد با آب گرم، گرفتگی عضلات و عروق دست و کف پا را بهبود می‌بخشید. از آنجایی‌که از نمک دریا در کوکتل پدیکور و کوکتل مانیکور استفاده می‌شود، می‌توانیم بگوییم کوکتل‌ها نیز خواص نمک دریا را دارند.

طرز تهیه کوکتل مانیکور خانگی

ممکن است به دلایل مختلف به کوکتل پدیکورهای موجود در بازار دسترسی نداشته باشیم و نیاز به پدیکور پیدا کنیم. می‌توانید با مواد طبیعی و تا اندازه‌ای در دسترس کوکتل پدیکور بسازید. مواد لازم به شرح زیر هستند:

1. نیم فنجان نمک دریا

2. یک چهارم فنجان ژل آلوئه ورا

3. یک قاشق غذا خوری گل اسطوخودوس

4. 10 قطره از روغن اسطوخودوس

این مواد را به همین نسبت با هم مخلوط کنید و سپس مانند خمیر کف پاهای خود ماساژ دهید. کمی صبر کنید و سپس پاها را در یک ظرف آب گرم قرار دهید یا با آب گرم در حمام بشویید.

کوکتل ناخن
انصراف از نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
مواد کاشت ناخن
قلم کاشت ناخن
لوازم برقی
پدیکور و مانیکور
دیزاین ناخن
سر سوهان
لاک و لاک ژل
لوازم جانبی کاشت ناخن